Skrze čas za láskou

Worthing, Velká Británie, 2016

2.10.
Lásko, co jsi zač?
proč někdy tak trháš, rveš mě vejpůl
když dveře otevřu ti,
zoufale někdy ubíráš se k někomu,
koho jsi zatím ani okem nespatřila, 
a přece k němu jdeš.

Lásko, proč mi při tvé síle až srdce poskočí?
Proč tě nedokážu přijmout bez slz a v náručí?
miluji tě, strašně moc
avšak dostatečně nemiluji sebe sama, 
najít lásku - čistou, něžnou.. bez poskvrny
nejdříve lásku k sobě nalézt je nutno
leč sobecky to zní, přec je to pravda

Miluji tě, mé srdce bolí touhou
ale říkám NE neboť chladu se bojím

Když posílám jen tebe LáskoLáska se mi vrací
To je tvé kouzlo.

30.10.
Lásko, proč mi tak ubližuješ?
jako studený vítr zavála jsi do mých oken
a pak zase odešla, převlečená za klam.

Ty přece nelžeš.
Tak mi řekni, proč takovou zášť cítím?
Přece jen možná nemiluji... a milovat nemusím... a milovat neumím

Zda-li tvé dveře otevřou se někdy ještě...?

11.12.
Nevídám tě, přesto v mých vidinách tě vídat musím.
Miluji tě, přesto nenávidím tu myšlenku být s tebou
... či nebýt?
Jsem v slepém bodě mezi hráči
všichni chtějí odehrát, leč nikdo se nemá k pohybu.

Láska se rozlévá do žil jako droga.
Zžírá mě zevnitř... ale je to potom skutečně láska?

18.1.
Lásko, srdce mi steskem buší
Náruč ti otevírám
Jsi obraz v mé duši
Už před tebou nic neskrývám

Dotek mi dej.. pššt, už nic neříkej

Miluj mě dotekem tak jako já tebe slovy.
Jsi tak krásná, až to bolí...

3.12.
Ticho. Jen ticho hraje v mé duši.
Chci klid a pokoru. 
Lásko bouřlivá, lásko něžná, lásko rodinná
Hledala jsem tě tak dlouho a pořád zkoumám tě
Klid mi hraje v srdci.
Žes mi otevřela další vrátka.
Jen klid a klid mi dej.
Starou novou láskou mě omývej
Na to důležité nezapomínej.
Děkuji.
heart, hearts, and red image
P.S. Když to cítíš, řekni to. Slovem. Dotekem. Pohledem...

Komentáře